• 009141158408

نمونه کارهای طراحی و چاپ تخصصی بسته بندی محصولات در تبریز چاپ یوز

طراحی و چاپ تخصصی بسته بندی محصولات

طراحی و بسته بندی محصولات شامل : بسته بندی مواد غذایی ، بهداشتی و دارویی ، پوشاک و البسه ، رستوران و فست فود ، شیرینی و شکلات و موارد خاص و خلاقانه و انواع محصولات تبلیغاتی و صنعتی است و از جمله توانایی های مجموعه تبریز چاپ یوز ، طراحی و چاپ تخصصی بسته بندی محصولات می باشد.

بسته بندی محصولات و نقش آن در بازاریابی و فروش در بالاترین سطح خود است و همه ما در مورد اهمیت بسته بندی در میزان فروش کالا واقف هستیم و بسته بندی به غیر از محافظت از محصول و شکل ظاهری و تسهیل در توزیع و حمل و نقل نقش زیادی دارد.

نقش طراحی بسته بندی در بازاریابی تبلیغات و فروش بسیار موثر است و برای هر سازمان به منزله یک شناسنامه جهت معرفی محصول است. در حقیقت بسته بندی محصولات نشان دهنده ی نحوه نگهداری و محافظت از کالا به مصرف کننده است. بسته بندی می تواند یک محصول خوب را به محصول عالی تبدیل کند.

 

هدف از تولید جعبه و بسته بندی

بیشترین اهمیت بسته بندی رامی توان برندسازی و ایجاد هویت برای محصول دانست. در واقع مصرف کننده به همان اندازه که محصول را خریداری می نماید برند آن را نیز میخرد مثلا شاید یک کرم مرطوب کننده ی صورت خریداری کرده است اما انتخاب آن تحت الشعاع آن برند قرار گرفته است. بسته بندی درست و اصولی با طراحی مناسب نقش عمده ای در جداسازی برندها و نام ونشانی کالا را برعهده دارند گاهی با شکل ظاهری بسته بندی و گاهی هم با استفاده از رنگ و روکش این کار انجام میگردد.

هدف بعدی بسته بندی حفاظت فیزیکی، انبار کردن، بازار یابی و فروش و حفاظت از کیفیت محصول میباشد. هدف از بسته بندی کردن مواد غذایی این است که همزمان نگه داری آن ها افزایش یابد و هم به طور کلی از عوامل فساد درونی و بیرونی حفظ شود. همچنین حمل و نقل مواد غذایی بهتر و آسان تر انجام گردد