• 009141158408

نمونه طراحی و چاپ بر روی انواع کیف چرمی تبلیغاتی در تبریز

چرا کیف چرمی تبلیغاتی ؟

کیف چرمی تبلیغاتی یکی از محصولات بسیار بی نظیر که در فروشگاه های مختلف عرضه می شود، کیف چرمی است. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. و با توجه به نوع مواد به کار رفته، دوخت و نوع نخ استفاده شده در طراحی آن، کیفیت این محصول متفاوت خواهد بود. از آنجا که کیف های مدارک بسیار ضروری هستند، هر چه قدر کیفیت این کیف بالاتر باشد اسناد و مدارک بیشتری در آن جای داده می شود و دوام و ماندگاری آن بیشتر خواهد بود.

امروزه کیف چرمی تبلیغاتی جایگاه ویژه ای در بین هدایای تبلیغاتی دارد. هدایای تبلیغاتی کالاهایی هستند که شرکت ها، سازمان ها، صاحبان مشاغل و … برای تبلیغ و معرفی محصولات و خدمات خود به عنوان یادبود به مشتریان خود تقدیم می کنند. این شیوه از تبلیغات نقش موثری در معرفی و تحکیم روابط تجاری خرد و کلان بین مشتریان و همکاران ایفا میکند و حتی نه به عنوان یک تبلیغ تجاری بلکه به مناسبت بزرگداشت و یا همایش و کنگره ای می توان از آن برای گرامیداشت شرکت کنندگان استفاده برد که در این بین می توان به کیف تبلیغاتی نگاه ویژه تری داشت.

 

کیف تبلیغاتی یک هدیه ماندگار و شیک

کیف تبلیغاتی یک هدیه ماندگار و مناسب جهت تبلیغ نام، شعارها و اهداف تجاری و یا همایش و گردهمایی خاصی می باشد. که چندین ویژگی خاص نسبت به دیگر هدایا را داراست. کیف چرمی تبلیغاتی وسیله ای کاربردی است و از آن جهت حمل و نقل و نگهداری اسناد و لوازم اداری، شخصی و … استفاده کرد پس از نظر کاربری و استفاده طیف وسیعی از افراد جامعه را در بر میگیرد. استفاده از کیف دستی به عنوان تبلیغات به علت حمل توسط دارنده کیف در انظار عمومی قرار خواهد گرفت و مانند تقویم، سر رسید و دیگر هدایای تبلیغاتی ثابت در یک مکان خاص نیست. کیف تبلیغاتی از نظر جنس و کارکرد با دوام بوده و همراه با سلامت کیف تبلیغ درج شده بر روی کیف ماندگار خواهد بود و …
یک کیف تبلیغاتی مناسب ویژگی هایی دارد که به آن می پردازیم. جنس کیف تبلیغاتی می تواند پارچه ای، برزنتی، چرم، طرح چرم و … باشد. بهترین محل درج و چاپ لوگو و متن تبلیغاتی بر روی کیف است هرچند ترجیح بر این است که تبلیغات چاپی در محلی درون کیف باشد اما در اولین نگاه دیده ود تا افراد براحتی از کیف استفاده نمایند.

قیمت کیف تبلیغاتی مهم است. یک کیف تبلیغاتی ارزان قیمت مقرون به صرفه تر است که فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت کیف نقش دارند. اما نباید ارزان قیمت بودن کیف تبلغیاتی کیفیت کیف را نادیده بگیرد و کیفیت فدای ارزانی تبلیغات شود.

را عودت نمایید.

ویژگی های کیف مردانه

کیف ، سه بخش مجزای داخلی دارد که امکان نگهداری مدارکی مانند: پاسپورت، شناسنامه انواع کارت های بانکی، کارت ملی، کارت پایان خدمت، دفترچه بیمه، دسته چک و …
کیف تبلیغاتی از گارانتی برخوردار است و شما می توانید به مدت یک سال از زمان خرید، در صورتی که تغییر رنگ، پارگی طبیعی یا سوراخ شدگی مشاهده کردید این محصول را عودت نمایید.