• 009141158408

نمونه طراحی و چاپ بر روی انواع آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

طراحی و چاپ انواع آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین یکی از بهترین و در معرض دیدترین انواع هدایای تبلیغاتی می باشند. که علاوه بر طول عمر و ماندگاری بالایشان در بهترین مکان یعنی بر روی اتومبیل نصب می شوند. و در تمامی مکانهای عمومی نام برند و لوگوی شما را به نمایش در می آورند. آفتابگیرهای ماشین که پشت شیشه جلو نصب می شوند در اصل یک تابلوی تبلیغاتی به اندازه شیشه اتومبیل را به رایگان و در هر نقطه ای برای شما بوجود می آورند.

انواع آفتابگیرهایی که بر روی شیشه های بغل نصب می شوند بطور دائم و همیشگی و حتی در حین حرکت اتومبیل تابلوهای تبلیغاتی دائمی و سیاری را برای شما ایجاد می کنند که با توجه به قیمت این هدایای تبلیغاتی یکی از اثرگذارترین و مقرون به صرفه ترین نوع تبلیغات را در میزان اثربخشی و گستردگی نمایش برای شما به ارمغان می آورند.

مزایای آفتابگیر تبلیغاتی خودرو

آفتابگیرِ تبلیغاتی در تبریز یکی از انواع هدایای تبلیغاتی می باشد. آفتابگیرِ تبلیغاتی ماشین با کاربرد مثبتی که دارد از تابیدن نور آفتاب به داخل خودرو جلوگیری می کند. سایبان تبلیغاتی اتومبیل از ایجاد آثار نامطلوب نور خورشید در مواقعی که خودرو متوقف است جلوگیری میکند. آفتابگیر ارزان تبلیغاتی اتومبیل از رنگ پریدگی و ترک داشبورد جلوگیری می کند. قیمت آفتابگیر تبلیغاتی ماشین در کیفیت و جنس آفتابگیر تاثیر بسزایی دارد به این صورت که چاپ آفتابگیر تبلیغاتی باعث می شود که هزینه تبلیغات روی سایبان اتومبیل براحتی برای تبلیغ دهنده در بیاید. تولید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین توسط کارشناسان این حوزه و با استاده از متریال های خاص انجام می شود.

روی آفتابگیر می‌توانید لوگو، نام برند و اطلاعات مورد نیاز خود را چاپ کنید. ابعاد آن تقریبا اندازه کاغذ A3 است ولی ابعاد طراحی شما ممکن است با توجه به نوع آفتابگیری که انتخاب می‌کنید متفاوت باشد. اگر می‌خواهید طراحی خاصی برای آفتابگیر داشته باشید حتما از چاپخانه مورد نظر از قبل در مورد ابعاد آن سوال کنید. استفاده از آفتابگیر در ماه‌های گرم سال به اوج خود می‌رسد. معمولا افراد در طول سفر با خود همراه می‌برند. از آنجاکه روی وسیله نقلیه قرار می گیرد، مثل یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک است. افراد زیادی آن را می‌بینند.

هدف تبریز چاپ یوز ارائه بهترین و خلاقترین انواع آفتابگیر تبلیغاتی با کیفیت و قیمت مناسب در تبریز و آذربایجان شرقی را برای مشتریان ارجمند می باشد.