• 009141158408

نمونه طراحی و چاپ بر روی انواع ساک دستی تبلیغاتی در تبریز

مدت زمان تحویل طی ۱۲ روز کاری

ساک دستی تبلیغاتی در تبریز یکی از پر مصرف ترین هدایای تبلیغاتی برای فروشگاه یا شرکت ها و سازمان ها است که می توانید به مشتریان یا پرسنل جهت حمل و نقل محصول و وسایل خود ارائه نمایید. کیف دستی دارای انواع مختلفی از نظر نوع جنس می باشد که شامل ساک دستی پارچه ای، ساک دستی نایلونی، ساک دستی سوزنی ، ساک دستی برزنتی یا  واتر و ساک دستی مقوایی یا کاغذی می باشد. ما در مجموعه تبریز چاپ یوز قادر به تولید، طراحی و چاپ روی انواع کیف دستی ها و پوشه های دکمه دار، متناسب با نیاز و سلیقه شما مشتریان عزیز می باشیم.

چاپ ساک دستی پارچه ای در تبریز

تعهد و گارانتی مجموعه تبریز چاپ نسبت به محصولات چاپی خود به چه صورت است؟

مجموعه تبریز چاپ به عنوان یک شرکت مشتری محور در صنعت چاپ، رضایت مندی مشتریان خود را در اولویت اول قرار داده و در همین راستا پاسخگویی به هرگونه مشکل در محصول ارائه شده به مشتری و مرتفع‌سازی آن را از وظایف اصلی خود می‌داند.

آیا در مجموعه تبریز چاپ فایل‌های طراحی ارسال شده توسط مشتری از نظر فنی مورد بررسی قرار می‌گیرد؟

بله در مجموعه تبریز چاپ تمامی فایل‌های چاپی توسط کارشناسان متخصص و مجرب به صورت رایگان بررسی می‌گردد تا از هرگونه مشکلات پیش از چاپ جلوگیری به عمل آید. البته لازم به ذکر است که بررسی تخصصی‌تر، با هزینه جزئی همراه خواهد بود. بررسی فایل طراحی متناسب با قالب مربوطه جهت جلوگیری از قرار گرفتن طرح در چسب و یا برش، یکی از مواردی است که پیش از چاپ کنترل می‌گردد.

چگونه قیمت چاپ ساک دستی در تبریز چاپ مقرون به صرفه است؟

عوامل بسیاری در قیمت یک محصول چاپی مانند ساک دستی تاثیرگذار است؛ از جمله این عوامل می‌توان به جنس و گرماژ کاغذی که برای ساک دستی انتخاب می‌گردد، رنگ چاپی، روکش، نوع بند، تیراژ ساک دستی و در نهایت استفاده از جلوه‌های زیباتری همچون طلاکوب، نقره‌کوب و یو.وی موضعی در بخش‌هایی از آن اشاره کرد. در این میان مجموعه تبریز چاپ همواره کوشیده است تا با بهینه‌سازی خدمات پیش از چاپ همچون فایل چک رایگان، فرم‌بندی استاندارد و با توجه به اصل مهم حفظ کیفیت بالای محصولات چاپی خود، متناسب با نیاز مشتریان، ساک دستی های مطلوب و مقرون به صرفه‌ای را ارائه دهد.

آیا امکان چاپ کیف دستی تبلیغاتی در تبریز به صورت اختصاصی وجود دارد؟

بله در مجموعه تبریز چاپ امکان سفارش ساک دستی در قالب‌های خاص، با سایزهای متفاوت و همراه با تنوع در رنگ‌ طرح و بند کیف دستی فراهم شده است.

  خودکار تبلیغاتی در تبریز

چگونه فایل طراحی شده را برای چاپ ارسال کنیم؟

ارسال فایل طراحی شده به دو روش برای مشتریان تبریز چاپ فراهم شده است. اولین روش آپلود فایل در واتساپ یا تلگرام سایت تبریز چاپ است؛ دومین روش نیز ارسال آن از طریق ایمیل درج شده در سایت می‌باشد. البته لازم به ذکر است که فرمت فایل ارسالی در کیفیت چاپ بسیار تاثیرگذار است. فرمت استاندارد و مطلوب چاپخانه‌ها فرمت PDFX است. این فرمت به هنگام ذخیره‌سازی طرح به صورت PDF قابل تنظیم است.

کیف دستی تبلیغاتی در تبریزکیف دستی پارچه ای در تبریز