• 009141158408

امروزه با وجود پیشرفت‌های روزافزون عصر دیجیتال، کارت ویزیت همچنان جایگاه خود را در صنعت تبلیغات و اطلاع‌رسانی به خوبی حفظ کرده است. در بسیاری از موارد شاهد آن بوده‌ایم که با گسترش دنیای هنر، طراحی و چاپ به عنوان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارت های ویزیت بر اساس جنس کاغذ، اندازه، پوشش و طراحی با برش‌های خاص در انواع و اقسام متنوعی چون لمینت، کتان، پی وی سی، سلفون و غیره ارائه می‌شوند و هر فردی می‌تواند متناسب با سلیقه و نوع کسب و کار خود یکی از هزاران نمونه را انتخاب کند.

 

طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت

ایجاد و چاپ کارت ویزیت می تواند برای کسب کار شما بسیار موثر باشد،شما می توانید برای چاپ کارت ویزیت از طرح های خودتان و یا از متخصین تبریز چاپ یوز استفاده کنید شما همچنین می توانید در تبریز چاپ یوز از متنوع ترین طرح های رنگی که تصویری از شرکت شما را نشان می دهد استفاده و با بالاترین کیفیت و با مجهز ترین دستگاه ها در سریع ترین زمان ممکن و پایین ترین قیمت کارت ویزیت های اختصاصی خود را چاپ نمایید. تبریز چاپ یوز این اطمینان را به شما می دهد که با انتخاب یک کارت ویزیت مناسب و با یک چاپ بسیار عالی بتوانید یک کسب کار زیبا را  برای خود به ارمغان بیاورید.

 

کارت ویزیت در تبریز بهساز ماشین

 

کارت ویزت های سلفون براق برروی کاغذ گلاسه ی ۳۰۰ گرم چاپ شده و بعد از چاپ با روکشی از جنس سلفون براق روی آن پوشانده می شود.سلفون براق جهت استحکام بیشتر کارت ویزیت و جلوگیری از ارتباط مستقیم پوست دست با رنگ های چاپ شده صورت می پذیرد. کارت ویزت های سلفون مات و براق مقرون به صرفه ترین کارت ویزیت های موجود در بازار می باشند.

 

کارت ویزیت در تبریز ژئوپ البرز

 

نکات مهم در خصوص طراحی و چاپ کارت ویزیت

  1. نوع طراحی کارت ویزیت: انتخاب نوع رنگ در کارت ویزیت بسیار مهم است. سعی کنید در کارت ویزیت خود را از رنگ هایی که ویژگی های شرکت شما را منتقل می کنند، استفاده نمایید.
  2. کارت ویزیت شما باید به سه بخش تقسیم شود یک عنوان شغلی: یعنی اینکه باید به مخاطبان خود بگویید که چه کاری شما می توانید انجام بدهید. دوم اطلاعات تماس: شامل یک شماره تلفن، ایمیل، وب سایت و پروفایل های رسانه های اجتماعی تان. سوم فضای خالی از متن که اجازه دهید طراحی کارت شما دیده و نمایش داده شود.
  3. یک کارت ویزیت زیبا نیازمند یک آرم یا لوگو بسیاز زبیا می باشد.شما می توانید آرم کارت ویزیتتان را خودتان آماده و یا به متخصصین طراحی تبریز چاپ یوز واگذار نمایید. اما انتخاب یک آرم جذاب و زیبا، ساده ترین و موثر ترین نوع بازاریابی است که می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید، و این اولین گام در طراحی و چاپ کارت ویزیت عالی می باشد.
  چاپ لیبل در تبریز

 

انواع کارت ویزیت بر اساس متریال مورد استفاده

 

متریال‌ های متفاوتی در چاپ کارت ویزیت مورد استفاده قرار می‌گیرد که در ادامه به توضیح در مورد آنها پرداخته ایم:

کارت ویزیت کتان آلمان (بافت دار): از ویژگی های این متریال می‌توان به سبکی، استحکام، زیبایی، انعطاف‌پذیری اشاره کرد. قیمت این نوع کارت نسبت به موارد دیگر اندکی بیشتر است.

کارت ویزیت لمینت مات یا براق: از خصوصیات منحصربفرد این کارت ویزیت می‌توان به استقامت زیاد در برابر تا خوردگی و شکستن اشاره کرد.

کارت ویزیت سلفون مات یا براق: این نوع کارت قیمت مناسبی دارد و برای تیراژ بالا اقتصادی و مناسب است.

کارت ویزیت گلاسه: این نوع کارت ویزیت‌ها بر روی کاغذ کلاسه ۳۰۰ گرمی چاپ می‌شوند و پرکاربرد‌ترین نوع کارت ویزیت در ایران است. در این نوع کارت همانند اکثر کارت ویزیت ها قابلیت چاپ بصورت تک رو و یا دو را دارا می باشد و سپس با پوشش سلفون روی آن را می‌پوشانند.

کارت ویزیت سلفون مات مخملی: روکش سلفون مخملی علاوه بر ویژگی‌های سلفون‌های معمولی مثل افزایش مقاومت در برابر رطوبت و پارگی، مانند سلفون مات بسیار زیبا بوده، بازتاب نور کمی دارد و درجذب اثر انگشت زیاد مقاومت میکند. این نو کارت حس بسیار خاص و مخمل گونه‌ای را به هنگام جذب برای مخاطب ایجاد می‌کند. این پوشش برای کارت ویزیت‌هایی با طراحی خاص و لوکس با رنگ‌های تیره و کلاسیک بسیار مناسب و چشمگیر است.

کارت ویزیت طلا کوب دورگرد: این نوع کارت ویزیت بسیار شیک و متفاوت است. جذابیت این نوع کارت ویزیت وجود طلا کوب بودن در قسمت‌هایی از کارت است. این محصول نیز بر روی کاغذ کلاسه ۳۰۰ گرمی چاپ شده و با روکش لمینیت براق پوشانده می‌شود.

کارت ویزیت لمینت برجسته دورگرد: در این نوع کارت از تکنیک چاپ یووی موضعی استفاده می شود. استحکام زیاد و ماندگاری در کنار قیمت مناسب، با امکان یووی موضعی ( براق‌ شدن بخش‌هایی از کارت در هر دو سمت) از خصوصیات این کارت ویزیت است.

کارت ویزیت لیبل ویزیتی: کارت ویزیت لیبلی یکی از انواع کارت ویزیت یا لیبل‌ها است که در سایز کارت ویزیت طراحی می‌شود و به چاپ می‌رسد. ویژگی برچسب‌دار بودن آن، این امکان را می‌دهد که لیبل خود را بر روی سطوح مختلف بچسبانید.

 

ممکن است بگویید که کارت ها فقط به عنوان ابزاری عمل می‌کنند تا مطمئن شوید مشتریان شما اطلاعات تماس لازم ما را دارند، اما این فقط یک مزیت کوچک برای آن است. کارت‌های ویزیت در سطح وسیع‌تری نشان‌دهنده شرکت، نظام ارزشی و شخصیت آن‌ها از طریق رنگ‌ها، لوگوها، الگوهای طراحی و اطلاعات خاص است. کارت ویزیت به خودی خود به ما کمک می ‌کند تا توجه مخاطب را به خود جلب کنیم و کسب و کار خود را به طور حرفه‌ای ارائه دهیم. به این نکته باید توجه کرد که کارت ویزیت خود جزو بهترین روش تبلیغاتی است که هویت برند ما را حمل می‌کنند .