• 009141158408

دیگر هدایای تبلیغاتی

هدايای تبليغاتی در واقع يك روش نوین تبليغاتی برای تشکر و قدر دانی از انتخاب و اعتماد مشتریان به شما می باشد. هدايای تبليغاتی را می توان يادگاري هاي كاربردي در نظر گرفت كه نام ، نشان و آرم تجاری شما وهمچنين محصولات و خدمات شما را به گونه اي موثر در ذهن مشتريان حك مي كند و یا به عبارتی دیگر محصولات تبليغاتی يكي از مهمترين عوامل جلب توجه می باشد كه ميتواند اثر زيادي در به خاطر سپردن محصولات و خدمات شما داشته باشد. حال به این نکته هم باید توجه کرد که انتخاب صحيح نوع هدايای تبليغاتی و به كارگيري خلاقانه در انتخاب یا طراحي هدایا و مرتبط بودن آن با محصولات و خدمات شما از اهميت بسيار بالايي برخوردار است زیرا بسياري از مشتریان از هدايای تبليغاتی خود استفاده می كنند ارائه هدایایی خلاق كه مخاطب را به هيجان آورد باعث خشنودي مخاطب و پيدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبليغات كننده در مشتری می شود.

تاثیر هدایای تبلیغاتی

تاثیر هدایای تبلیغاتی در ماندگار کردن روابط

مشتريان اكثرا آگهي هاي چاپي و الكترونيكي را نگه نميدارند يا ازخاطر ميبرند ولي با ارائه يك هدیه تبلیغاتی حتی کوچک (که می تواند یک خودکار تبلیغاتی یا لیوان تبلیغاتی و … باشد) که اطلاعات تماس شما روي آن درج شده ميتواند ارتباطي نزديك و مستقيم و ماندگارتر با مخاطب خود برقرار نمايد. طبق پژوهش هاي مستمري كه در زمینه کادوهای تبلیغاتی انجام شده است در روابط هديه دهندگان و هديه گيرندگان ، يافته ها حاكي از اين است كه شركت هايي كه به مشتريان خود هدايای تبلیغاتی مي دهند در مقايسه با شركت هايي كه هديه نمي دهند دوبرابر شانس تماس گرفتن از طرف هدايا گيرندگان را دارند.
در مجموعه تبریز چاپ یوز با بهره گیری از جدیدترین و بهترین هدیه تبلیغاتی شما میتوانید هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت را با انواع متریال سفارش داده و در اسرع وقت با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

تاثیر هدایای تبلیغاتی در کدام مشاغل بیشتر است؟

صنایع غذایی، ساخت و ساز، مشاوره بازاریابی، مشاغل استارتاپی، لباس فروشی و یا هر شغلی دیگر، شما هر شغلی داشته باشید به تبلیغات و بازاریابی فروش نیاز دارید، یکی از ابزارهای تبلیغات، استفاده از هدایای تبلیغاتی است که با نشان تجاری، لوگو و شعار شما می‌تواند مزین شود و حتی تلفن و آدرس و ایمیل و غیره شما نیز روی آن درج شود و در قالب یک هدیه تبلیغاتی ارزان در ذهن مشتری ماندگار می ماند.

انواع هدایای تبلیغاتی

انواع هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی را می توان با توجه به هدف استفاده و یا متریال و یا موضوع کاری دسته بندی نمود و حتی گذر زمان و به وجود آمدن شرایط تبلیغاتی جدید موجب ظهور هدایای تبلیغاتی جدید می شود و همین موضوع باعث می شود تا دارای دسته بندیهای گسترده و انواع بسیاری باشند که در زیر به برخی از آنها اشاره مینماییم:

• هدایای تبلیغاتی رسمی و مدیریتی :

هدایای تبلیغاتی مدیریتی از نوع هدایایی هستن که برای مخاطبین خاص ، مدیران، افراد با جایگاه ویژه و مشتریان با ارزش مان در نظرمی گیریم و به این نکته نیز باید توجه کرد اینگونه از هدایا چه از نظر کیفیت و چه از نظر شکل، فرم و بسته بندی در بهترین حالت بوده و هدیه ای نفیس، زیبا ، با ارزش باشند.

۱- ست مدیریتی :

ست مدیریتی دارای تنوع بسیار زیادی می باشد که متناسب با ارزش مالی آن بعنوان هدیه تبلیغاتی ارائه می شود. بهترین و رایج ترین روش برای برقراری ارتباط با مدیران شرکت های رقیب دادن هدیه به آنان می باشد. از انواع  هدایای تبلیغاتی که در این ست ها قرار می گیرد می توان به این موارد متنوع  اشاره کرد که خودکار تبلیغاتی ، فلش تبلیغاتی ، ساعت تبلیغاتی ، کیف پول تبلیغاتی و …میتواند در این ستها قرارداده شود. این ست های تبلیغاتی شامل ست مدیریتی دوتکه، ست مدیریتی سه تکه و یا حتی می تواند شامل هدایای تبلیغاتی بیشتری باشد که از خودکار، جاکلیدی، کیف پول جیبی یا کیف پول پالتویی، جاکارتی، فلش مموری و غیره تشکیل شده است.

۲- خودکار، خودنویس و روان نویس:

بعنوان یک ابزار کاربردی و قابل حمل در تمامی جلسات و امور روزمره، خودکار و خودنویس و روان نویس تبلیغاتی در دستان مخاطبان شما خواهد بود. به همین دلیل یکی از پر استفاده ترین ابزارهای تبلیغاتی برای برند و نام تجاری شما به شمار می آید. یکی از ویژگی های مهم این نوع خودکارها قابلیت حک و چاپ روی بدنه آن می باشد که باعث ماندگاری نام تجاری برند شما در ذهن مخاطبین می باشد.

۳- سررسید و سالنامه:

به جرات میتوان سررسید یا سالنامه را بعنوان یکی از مفید ترین و موثر ترین کالاهای تبلیغاتی معرفی کرد که هم میتواند به ارائه دهنده ی آن سود رسانی کند و هم میتواند برای دریافت کننده آن مفید باشد. با پایان یافتن سال جاری و شروع یک سال جدید دیگر بازار تبلیغات و تبریک و تهنیت داغ تر از گذشته خواهد شد کسب و کارهای پیشرو و خلاق این فرصت را غنیمت شمرده و از آن به عنوان بهترین زمان شناساندن برند خود استفاده خواهند کرد. ارائه دهنده میتواند نام و لوگوی خود را معرفی کند و استفاده کننده میتواند مهم ترین رویدادهای خود را نظیر سر رسید چک ، جلسات آینده را در تاریخ مورد نظر یادداشت کند.

هدیای تبلیغاتی ارزان قیمت

• هدایای تبلیغاتی دیجیتال:

در دنیای پر از شگفتی و خلاقانه تکنولوژی امروزه هدایای دیجیتال جزو پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی می باشد. این دسته شامل جدیدترین کالاهای الکترونیکی از قبیل فلش مموری، پاور بانک، اسپیکر بلوتوث، موس تبلیغاتی، هاب یو اس پی تبلیغاتی، هندز فری تبلیغاتی، دستبند هوشمند تبلیغاتی، شارژر فندکی و غیره با قابلیت شخصی سازی و چاپ اختصاصی می باشد.

• هدایای تبلیغاتی خلاقانه:

یکی از اثرگذارترین روش ها برای تجارت های محلی هدایای تبلیغاتی خلاقانه می باشند. هزینه هدایای تبلیغاتی خلاقانه در مواردی چندان سنگین نبوده و تجارت های محلی و کوچک توان انجام آنرا دارند ولی شما میتوانید با استفاده از خلاقیت، هزینه هدایای تبلیغاتی خود را تا حد زیادی کاهش داده و اثرگذاری آن را افزایش دهید، نقش ایده های خلاقانه در تبلیغات در انتقال سریع پیام به مخاطب موفق بوده و به نمونه های خوب و شایسته در صنعت تبلیغات تبدیل می شوند. از سری هدایای خلاقانه می توان به شکلات تبلیغاتی و عطر وادکلن تبلیغاتی اشاره کرد.

• هدایای تبلیغاتی همایش و سمینار:

ارائه چنین هدیه ای یکی از روش‌های مؤثر قدردانی و تشکر از مخاطبان و مشتریان شرکت ها و سازمان ها نیز محسوب می‌شود و نشان دهنده‌ی حمایت شما از آن ها می باشدو  یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی برای هر شرکت یا سازمان، ارائه هدایا در نمایشگاه‌ها و مراسم‌های متفاوت به افراد و شرکت‌ها می‌باشد. ارائه هدایای تبلیغاتی خاص، به گونه‌ای که برخوردار از برند و لوگوی مجموعه‌ی شما باشد، اعتبار و میزان حرفه‌ای بودن سازمان یا شرکت شما را در اذهان عمومی افزایش خواهد داد. هدایایی مثل کارت آویز، فولدر و پوشه، اتیکت سینه، تندیس و لوح تقدیر بهترین انتخاب برای هدیه دادن در همایش ها و سمینار ها می باشد.

• هدایای تبلیغاتی پارچه ای و پوشاک

هدایای تبلیغاتی که از جنس پارچه هستند نمادی از خدمات کسب و کار شما می‌باشند. با طراحی هدایای اختصاصی و باکیفیت، تصویری حرفه ای از برند شما در ذهن مخاطبان و مشتریان نقش می‌بندد. تی شرت تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی، لباس کار، آفتابگیر، روکش خودرو، چتر تبلیغاتی، پرچم تبلیغاتی، حوله تبلیغاتی و ساک دستی پارچه ای در این دسته بندی از هدایا قرار دارند.

• هدایای تبلیغاتی عمومی دکوراسیون و منزل :

در دنیایی که بیشتر افراد معتاد به کافئین، چای و دیگر نوشیدنی ها هستند کمتر کسی وجود دارد که از ماگ های زیبا و جذاب برای نوشیدن چای یا قهوه در طول روز استفاده نکرده باشد. یک ماگ زیبا و خوش‌رنگ، می‌تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص و منحصربه‌فرد برای مشتریان همیشگی شما در نظر گرفته شود. استفاده از ماگ های تبلیغاتی و حتی زیر لیوانی این امکان را فراهم می کند که مشتری بارها و بارها برند شما را در طول روز هنگام نوشیدن چای مشاهده کند . از دیگر هدایا می توان به ساعت رومیزی و ساعت دیواری ، تقویم رومیزی چوبی، پیکسل تبلیغاتی، خوشبو کننده ماشین و موس پد تبلیغاتی اشاره کرد.

هدایای تبلیغاتی خاص
سخن آخر

به هر حال تنوع هدایای تبلیغاتی بسیار زیاد است و در هر حوزه‌ای این هدایا متفاوت هستند. مهم‌ترین اصل در انتخاب و ارائه هدایای تبلیغاتی کیفیت و کاربرد آن است. برای انتخاب هدایای تبلیغاتی به مخاطب خود دقت کنید. آیا هدیه شما مناسب شغل شما و شان طرف مقابلتان است یا خیر؟ شاید این سوال را داشته باشید که برای تهیه هدایای تبلیغاتی از کجا شروع کنیم. البته ممکن است در زمان‌های مختلف بسته به شرایط انواع دیگری از هدایای تبلیغاتی به این دسته بندی ها اضافه شود. به طور مثال با شیوع ویروس کرونا هدایای تبلیغاتی بهداشتی مانند ماسک، الکل و… در قالب پک‌های بهداشتی در سبد ما اضافه شد که ممکن است دائمی نباشد.