• 009141158408

نمونه سررسیدهای تبلیغاتی سال ۱۴۰۳

طراحی و چاپ انواع سررسید تبلیغاتی

یکی از رسوم زیبای نوروز، هدیه دادن به افرادی است که برای ما ارزشمند هستند. افرادی که یادشان هستیم و یا دوست داریم که به یادمان باشند. خوشبختانه رسم زیبای هدیه دادن در آستانه سال نو، در میان کسب و کارها نیز بسیار رواج دارد. به طوری که صاحبان کسب و کارهر ساله برای کارکنان، مشتریان، شرکای تجاری، عوامل فروش و . . . .خود هدایایی تهیه می کنند. گزینه های زیادی برای هدیه دادن توسط کسب و کارها وجود دارد که سررسید یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین هدیه تبلیغاتی است.

منظور از تولید و چاپ سررسیدِ سال اختصاصی ، لحاظ کردن تمامی موارد و خواسته های مشتریان در طراحی تمامی قسمت های سررسید اعم از طرح جلد ، پلاک و داغی به صورت عادی و طلاکوب ، صفحات رنگی اولیه به صورت گلاسه و همچنین قرار دادن صفحات گلاسه در قسمت های داخلی سررسید و مهمتر از همه قرار دادن متن و محتوای داخلی بر اساس نظر و سلیقه شما مشتریان عزیز  میباشد.

نکات کاربردی جهت سفارش سررسید سال

کسب اطلاعات دقیق درباره کالایی که قصد خرید آن را دارید ، به شما کمک می کند تا بهترین کالا را از بهترین تامین کننده آن با بهترین قیمت تهیه کنید. سررسید و سالنامه هم از این قاعده مستثنی نمی باشد. پس چنانچه قصد سفارش سررسیدِ و سالنامه به عنوان هدیه پایان سال را دارید ، لازم است اطلاعات دقیقی درباره سررسید و سالنامه بدست آورید. در زیر نکات دقیقی با عنوان راهنمای خرید سررسید و سالنامه ارائه شده است که به شما کمک می کند انتخاب مورد نظر خود را آگاهانه تر سفارش دهید.

همچنین شما عزیزان می توانید از تجربیات تبریز چاپ یوز بهره گیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. تبریز چاپ یوز  ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در تبریز به صورت مستقیم و بدون واسطه.