• 009141158408

نمونه طراحی و چاپ بر روی ساعت های دیواری و رومیزی

خدمات طراحی و چاپ بر روی ساعت های دیواری و رومیزی

یکی از ماندگارترین راهکارها انتخاب ساعت برای ارائه به مشتریان است، ساعت تبلیغاتی در جلسات، کنفرانس های مختلف، اتاق های اداری و در دیگر شرایط مختلف قابل رویت است، به همین علت تاثیر بسزایی در در خاطر مخاطب خواهد گذاشت. و یکی از موثرترین هدایای تبلیغاتی می باشد.

ساعت تبلیغاتی یکی دیگر از هدایای بسیار خوب می باشد که می تواند زمان بسیار زیادی برند شما را به مشتری یادآوری نماید. ساعت یکی از لوازم پر استفاده می باشد و در طول روز بارها و بارها چشم به آن میخورد و وجود داشتن لوگو شما روی ساعت می تواند برند شما را در ذهن مشتری حک کند.

تاثیر ساعت تبلیغاتی بر احساسات مشتری

بنابراین، زمانی که شرکت شما هدایای تبلیغاتی با کیفیت بالا به مشتریان می‌دهد، شما نیز احساس خوشحالی دارید و این به خاطر موارد روانشناسی و ماهیت هدیه دادن به دیگران می باشد. به یاد داشته باشید که هدیه فقط یک بار خاص نیستند و می تواند به صورت ادامه دار در افکار گیرنده هدیه تاثیر گذارد.
طبق مطالعه ASI ، مدت زمانی که افراد هدایای تبلیغاتی را نگه می دارند حدود ۸ ماه است. در این ۸ ماه دریافت کننده در معرض نام تجاری برند شما می باشد. همچنین افراد دیگر نیز ممکن است با نام تجاری شما برخورد کنند. علاوه بر این اگر تیم بازاریابی شما با یک متخصص برند مشورت کنند و زمان زیادی را صرف یک محصول متفکرانه کنند مانند تشکر یا قدردانی، در طول زمانی دریافت کنندگان راضی خواهند شد.

 

ساعت یک هدیه ماندگار و عالی برای کسب و کارها

یکی از بهترین، کارآمدترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی ساعت تبلیغاتی می باشد. ساعت در منزل، شرکت، کارخانه، اتاق های کنفرانس، سالن های همایش و مکان های مختلف کاربرد دارد و امکان دیده شدن برند و نام کالا را نیز افزایش می دهد. ساعت  هدیه ای مناسب برای قشرهای مختلف جامعه است. انواع ساعت تبلیغاتی، شامل ساعت تبلیغاتی دیواری و ساعت تبلیغاتی رومیزی می باشد که هر کدام از آنها دارای کاربرد و ویژگی های منحصر به فرد خودشان هستند. 

بنابراین، زمانی که شرکت شما هدایایی با کیفیت بالا به مشتریان می‌دهد، شما نیز احساس خوشحالی دارید و این به خاطر موارد روانشناسی و ماهیت هدیه دادن به دیگران می باشد. به یاد داشته باشید که هدایای تبلیغاتی  فقط یک بار خاص نیستند و می تواند به صورت ادامه دار در افکار گیرنده هدیه تاثیر گذارد. دقیقا مانند همین ساعت که در بالا ذکر کردیم چرا موثر است.