• 009141158408

نمونه طراحی و چاپ بر روی انواع خودکار تبلیغاتی در تبریز

خودکار تبلیغاتی

یک خودکارِ تبلیغاتی که بر روی آن نام و برند تبلیغاتی شرکت یا نام محصول قرار گرفته تاثیر بسزایی بر روی مخاطبین خواهد داشت و مادامی که آنها از این خودکارِ تبلیغاتی استفاده می کنند در ذهن نام و برند شرکت را نیز تکرار می کنند. خودکارهای تبلیغاتی می توانند به عنوان یکی از کم هزینه ترین آیتم ها در نقطه فروش به شمار آیند و استفاده روزمره از انواع خودکارِ آنرا تبدیل به ابزاری قدرتمند جهت انجام تبلیغات، عملیات پیشبرد فروش و بازاریابی، توزیع در نمایشگاه ها، سمینارها ، همایشها و حتی معرفی و ورود کالا به بازار می نماید همچنین تنوع در نوع ، جنس و قیمت، گستره انتخاب وسیعی را ایجاد می نمایند مثل خودکارِ فلزی، خودکارِ پلاستیکی ، خودکار و روان نویس، خودنویس، خودکارهای دوستدار محیط زیست وتجزیه پذیر یا خودکارهای تبلیغاتی سبز، خودکارهای چندکاره دارای تست اسکناس، چراغ قوه، ابزاردار، خودکارهای فلش مموری، خودکار دوربین دار و انواع خودکارهای تبلیغاتی مختلف دیگر.

 

کیفیت خودکار تبلیغاتی

کیفیت جوهر خودکار و جنس بدنه و وزن خودکار از عوامل مهم در انتخاب درست خودکارِ تبلیغاتی برای ارائه به مشتری  در نظر گرفته می شود، هدیه دادن یک خودکار با کیفیت به عنوان یادگاری یا هدایای تبلیغاتی یک شرکت نشان دهنده هویت و اعتبار آن فرد یا سازمان تلقی می گردد.

 

چرا این نوع تبلیغ

اگر خودکارِ تبلیغاتی مورد استفاده توسط شرکت ها را به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار دهید، بهترین استراتژی تبلیغاتی عرضه آن در نمایشگاه های تجاری می باشد یا اینکه آن را برای مشتریان بالقوه خود ارسال کنید. نام تجاری و شماره تلفن خود بنویسید و سعی کنید یک شعار تبلیغاتی روی آن بنویسید.

خودکارِ تبلیغاتی بعنوان یک ابزار کاربردی و قابل حمل در تمامی جلسات و امور روزمره در دستان شما خواهد بود. به همین دلیل یکی از به اصطلاح گرم ترین و پر استفاده ترین ابزارهای تبلیغاتی برای برند و نام تجاری شما به شمار می آید.