• 009141158408

نمونه طراحی و چاپ بر روی لیوان و زیر لیوانی تبلیغاتی در تبریز

چاپ انواع لوگو طرح و عکس بر روی لیوان و زیرلیوانی تبلیغاتی 

برای کسب و کار شما چه لذتی بالاتر از اینکه برندتان در دستان گرم مشتری نوازش شود و لحظاتی لذت و شادی خود را در کنار برند شما بگذرانند؟ با لیوان تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی بسیار راحت تر از آنچه فکر می کنید این رویا به واقعیت می پیوندد. لیوانِ تبلیغاتی جزو هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی می باشد که در بین کسب و کارها طرفداران زیادی دارد و تقریبا یک پای همیشگی کمپین های تبلیغاتی است.

یکی از این هدیه های تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی می باشد که یکی از پرطرفدار ترین هدایای تبلیغاتی است. در برخی موارد برای تبلیغ یک محصول یا خدمات خود نیاز راه‌های سختی در نظر بگیرید یا بخواهید خیلی زیاد هزینه کنید. حتی با چیزهای کوچک و پیش پا افتاده می‌توانید نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کنید. استفاده از لیوان به عنوان هدایای تبلیغاتی یکی از ایده‌های جالب است که امروزه بسیار محبوب است و هر فردی شاید یک عدد از این لیوان‌های تبلیغاتی با خود دارد و در طول شبانه روز از آن استفاده می‌کند.  شما می توانید یک کار ساده و با قدمت زیاد را انجام دهید که آن کار دادن هدیه است. شما می توانید با کمک هدیه تبلیغاتی بهترین راهکار را برای اهداف خود برنامه ریزی کنید.

 

لیوان تبلیغاتی به دلیل پر فروش بودن، تنوع بسیار بالایی دارد. لیوانِ تبلیغاتی، از جمله هدایایی می‌باشد که همراه مخاطب شما در محل کار، ماشین یا منزل است که باعث تبلیغ کار شما می شود و مخاطب برند شما را به خاطر می‌سپارد. لیوان تبلیغاتی با چاپ سابلیمیشن یکی از با دوام ترین چاپ ها است که با قیمتی ارزان به دست مشتریان می‌رسد که این موضوع لیوانِ تبلیغاتی را به یکی از محبوبترین کالاهای تبلیغاتی تبدیل کرده است. دوام رنگ در چاپ سابلیمیشن بسیار بالاست زیرا به صورت حرارتی نقش شما روی بدنه چاپ می‌شود.