• 009141158408

طراحی و چاپ بنر

 

هنگامی که شما نیاز دارید بیانیه ای بنویسید یا به کسب و کارتان توجه بیشتری بکنید، برای شروع کار نیازمند چاپ بنر حرفه ای در یک مکان عالی هستید. تبلیغات می توانند برای طیف وسیعی از اهداف مورد استفاده قرار گیرند. چاپ بنر چشم نواز روش عالی برای اعلام خبرهای مهم همچون افتتاح یک فروشگاه بزرگ و یا اشاره به محصولات و خدمات جدید می باشد. بنرها در اندازه ها و سایز های مختلف در دسترس شما هستند، بنابراین شما می توانید یکی از بهترین موارد را انتخاب کنید. چاپ یک بنر فوق العاده بزرگ برای استفاده در یک کنفرانس یا جشنواره مورد استفاده می باشد، در حالی که بنر متوسط ، ایده آل برای جلب توجه به یک محصول جدید در فروشگاه شما می باشد.

 

چاپ بنر در تبریز

 

در چاپ و طراحی بنر تبلیغاتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

همان طور که اشاره کردیم طراحی و چاپ بنر تبلیغاتی در تبلیغات بنری اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر نتوانید طراحی خوبی داشته باشید، قطعا نمی‌توان انتظار نتایج مطلوب را داشت. برای طراحی بنر تبلیغاتی نکات مهمی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید.

 

از مؤثرترین اندازه‌های استاندارد برای طراحی استفاده کنید.

شما می‌توانید تبلیغات بنری خود را در اندازه‌های مختلف طراحی و پیاده‌سازی کنید و این سایز به فضای تبلیغاتی سایت ناشر تبلیغات نیز بستگی دارد. مانند شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات کلیکی و بنری هم سایزهای استاندارد مختلفی دارد، ولی باید ببینید کدام موارد بیشتر جواب می‌دهد.

 

طراحی و چاپ بنر براساس تجربه و با توجه به جایگاه‌های تبلیغاتی موجود به این نتیجه رسیده ایم که سایزهای زیر بهترین نتیجه را دارد:

  • ۱۲۰ در ۶۰۰ پیکسل (عمودی)
  • ۷۲۸ در ۹۰پیکسل (افقی)
  • ۳۰۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی)
  • ۹۷۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی)
  • ۳۰۰ در ۱۰۰ پیکسل (افقی)

 

ترتیب زیر را حفظ کنید

طراحی و چاپ بنر تبلیغاتی برای هر تبلیغ باید به گونه‌ای باشد که در آن تعادل متن تبلیغی حفظ شود، بنابراین به ترتیب زیر توجه کنید. بنرهای تبلیغاتی کارآمد که برای افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness) و افزایش ترافیکِ وب‌سایت‌تان طراحی شده‌اند شامل سه جزء اساسی هستند.

 

لوگوی شرکت‌

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در طراحی و چاپ بنر وجود داشته باشد، لوگوی شرکت‌تان است زیرا برای افزایش آگاهی از برندتان حضور لوگو ضروری است. حتما باید آن را طوری در طراحی بگنجانید که برجسته‌تر از سایر اجزای بنر دیده شود، البته نه آن‌قدر که از اهمیت پیشنهاد ویژه یا دکمه ورود به سایت کاسته شود.

 

 ارزش پیشنهادی

ارزش پیشنهادی منافعی است که خدمات یا محصولات شما به مشتریان می‌رساند. شما با دادن شرایط استثنایی به آن‌ها می‌توانید مشتریان را جذب کنید. کیفیت بالا، قیمت‌های جذاب، پیشنهادهایی مانند ۵۰ درصد تخفیف یا محدودیت زمانی برای خرید و… از جمله مواردی هستند که توجه مشتریان احتمالی را جلب می‌کنند. این بخش باید فضای بیشتری از بنر تبلیغاتی‌تان را پر کند و اولین چیزی باشد که مخاطبان می‌بینند. برای نوشتن ارزش پیشنهادی خوب مطلب تیتر جذاب تبلیغاتی هم می‌تواند به شما کمک کند.